مراحل تاسیس صندوق قرض الحسنه
تعداد بازدید : 743
اگر بخواهیم توضیحی سر راست از مراحل تاسیس صندوق قرض الحسنه بدهیم بدین صورت می باشد که تعدادی از اعضای خانواده، دوستان و یا محل دور هم جمع میشوند و با گذاشتن مبلغی مشخص در ماه اول و پس از آن ماهانه مبلغی کمتر و به صورت منظم صندوق شکل میگیرد. گاها این صندوق ها را اساسنامه ای تهیه میکنند و بر اساس همان اساسنامه جلو می روند. و در همین مسیر فردی که مورد اعتماد سایرین باشد را به عنوان مدیر مشخص می نمایند.
پس از مشخص شدن مدیر و ساز و کار صندوق اصولا نیاز به نرم افزار برای انجام امورات حساب و کتاب و حسابداری صندوق می باشد و و با توجه به ازدیاد نرم افزار های صندوق قرض الحسنه در بازار می بایست نرم افزاری ساده و در عین حال کاربردی و مورد اعتماد انتخاب گردد.
در این مرحله مدیران محترم می توانند از سامانه صندوق قرض الحسنه کرامت که کار خود را با نرم افزار ویندوزی در سال 1390 شروع کرده است را برای انجام امور حسابداری خود انتخاب نمایید.
سامانه کرامت با قدرت و دقت و نیز با تمام تلاش تیم های پشتیبانی و فنی خود سعی در ارائه بهترین امکاان و نیز به روز ترین ها را دارد.
پس از انتخاب نرم افزار می بایست صندوق مورد نظر روی نرم افزار یا سامانه تشکیل و اعضا و آورده اعضا ثبت گردیده و پس از آن در صورتی که وام به شخصی داده می شود وام نیز ثبت گردد.
از آنجایی که گاها اعضای صندوق امکان فراموشی اقساط خود را دارند با سامانه و نرم افزار مدیریت اقساط هم برای مدیران و هم برای اعضا ساده تر می گردد.
لذا توصیه ما به شما استفاده از نرم افزار و سامانه صندوق قرض الحسنه کرامت می باشد
با ما همراه باشید.